Uppdatering !

Shit vad längesen det var jag skrev i bloggen !
Kanska dags att skriva lite vad som hänt ...
Eddie min son har bott hemma i 4 månader och jobbat här !
Men i tisdags flyttade han hem till Haslmstad igen,för han har fått jobb där nere!
Samtidigt blit han sambo på riktigt med sin tjej Linn !
Härlligt !
Min bror Tommy bor hos mej sen i slutet på januari !
En underbar kille som man bara har roligt med !
Han kommer att lämna oss i juni, för han har fått lägenhet och jobb i Borås !!
Jättekul att det funkar för honom!
Han var lite deppig när han kom ner från Sundsvall,men det är ju inte så konstigt !

Själv har jag börjat jobba som politiker !
Sitter med i barn och utbildningsutskottet samt i styrelsen för socialdemokraterna  i Gnosjö.
Var i Stockholm på Skolriksdag i Måndags och Tisdags !
Det var jätte intressant och tillfredsställande,mycket tankar och funderingar gav det !
Nu lägger jag ut lite nya bilder ..
Tjingeling !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0