Ett skrik i natten. (2)

Lika bra att fortsätta när man sitter här.
Morgonen efter mår jag som en potta skit..
Känner mej konstig och funderar på tjejen och det norska paret..

Bestämmer mej för att gå o leta reda på dom.
Dom hade plats 117.
Kommer ditt och det är -TOMT..
Jävlar.. dom har åkt...shit också....

Jag som ville prata med dom.
Går sakta hemåt med tunga besvikna steg.
Då ringer min mobil.
Det är Patric och han säger att Norrmännen är vid husvagnen...
Yes..
Fan vad kul..

Kommer hem och vi kramas och pratar igenom natten.
Vi mår lite dåligt allihop och kan nog konstatera att det var jobbigt rent känslomässigt.
Vi byter adresser och telefonummer.
Ska höras av om jag får reda på något.

Dagarna går och jag funderar mycket på tjejen.
Klarade hon sej ?
Fick hon några men?
Det är svinjobbigt att inte veta.
Pratade med polisen.
Fick veta att hon i allafall levde..
Det var skönt att få veta.

Men hur mår hon ?
Funderingarna är många !
Tankarna desto fler...
Kommer jag kanske aldrig få veta?

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0