Drömmen om att få läsa.

Jag vill läsa igen !
Utbilda mej till något som jag vill jobba med...
Funderade på att läsa på distans och fortsätta att jobba.
På så vis behöver jag inte belasta staten med csn bidrag och behöver inte ta studie lån.
Men med min vanliga tur så krabblar ju komunen naturligt vis.
Kan inte lässa på distans pgr av att dom nu i höst har startat den utbildningen på skolan här !
Fuck....
Typiskt min fucking tur alltså..
Kollade om jag kunde läsa och betala set själv, men det var lite dyrare än jag tänkt när man läste det finstilta.
Men shit always happends to me !!
Så jag är inte förvånad ett skit.
Blir bara sååååååååååå deprimerad när jag verkligen vill.

Vet inte vad jag ska ta mej till just nu bara ..
Känns lite ändlöst just nu.

Dom sökte folk till en begravningsbyrå...
Tror jag ska söka dit.
Känns som om man hör hemma i den dystra branshen just nu !

Nä, fuck alla negativa tankar !!
Jag ska framåt med eller utan hjälp !!

Nu är det lördag och inget händer i lilla Gnosjö.
Som vanligt !

Tjingelin !!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 04:51:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0