Trigger finger Operation

Japp ..
Så ska man opereras igen då !!!
Fredagen den 5:e februari ska jag operera mitt "triggerfinger".
Tyvärr är det på lillgrabbens 15 års dag , men det är inte mycket att välja på.
Det är ju höger hand jag opererar så det kommer ju bli lite små struligt med vissa
saker.
Ta bara att gå på toa, när man är van att torka sej med höger hand...
Inte så jävla lätt....

Inte kan man ju be om hjälp heller ju....

Det blir skönt att slippa disk o viss matlagning en stund iallafall...

-grabbar- Hjälp till här va / gör det och gör det....
Kan bli lite kul att få köra med dom lite..Fniss...

Nä skämt och sido så ska det bli skönt att få det gjort ..
För det är ganska besvärligt just nu.
Har ju väntat på detta ett par månader...

Nä nu ska jag in på face book...

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till idag älskade mamma.. <3

2010-02-05 @ 05:45:03
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Helle

Hoppas att allt mot ljusare tider och fingret känns bra.. Kramilikram

2010-02-09 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0