Funderingar..

Tänk vilken tur att man inte vet vad som väntar bakom hörnet.
Jag funderar ibland på varför livet ska vara så jävla besvärligt !
Varför vissa människor bara glider igenom livet på ett smörpaket.
Själv tycker jag att jag blir motarbetad hela tiden.
Det händer en massa negativa saker hela jävla tiden...
Så fort man har hämtat sej ifrån något så kommer nästa grej....

Jag hinner aldrig få vara glad och lycklig tycker jag...
Allt känns så hopplöst och trist...
Ja, just nu är jag så piss less på allt...

Jag önskar jag kunde byta plats med min dotter och ta allt det hon går igenom..
Då finns det vissa mäniskor som skulle få se mej arg.. det lovar jag...
Jobb....
Ja hoppas det blir bättre snart.. pallar inte mer ..
Tur att man har lite att se fram emot framöver iallafall..
Men jag känner att mycket kan kvitta just nu..
Jag måste få tillbaks mitt människovärde, mitt självförtroende och självkänsla...

Give me back my life...

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag älskar dig mamma, och jag saknar dej!

Måste komma ner snart... <3

2010-02-16 @ 06:17:58
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Helle

Kram och kram till dig!

2010-02-22 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0