Yes !!!!

I morgon är det fredag !!
Tack för era kommentarer på bloggen förresten.
Nu ska jag tala klartext:
Jag har de sista månaderna mått piss...
Det har varit så mycket med mycket om man säger så..
Först blev Robby sjuk,
Sen dog han.
Begravningen i Holland och all skit runtomkring som blev då.
Sen min mammas strulande hit och dit.
Sen blev man uppsagd, min gubbes företag kursade.
Eddie skulle ta studenten mm,mm.
Visst gubben fick tillbaks sitt jobb,Jag fick komma tillbaks till mitt.
Men mitt självförtroende rasade något fruktansvärt i botten...
När jag fick tillbaks mitt jobb så kännde jag ingen direkt glädje.. konstigt va ??
Nä, har man gått och mått piss i nästan 6 månader så vänder man inte på det i ett nafs..

Sen saknar jag mitt "jobb".
Nu får jag göra en massa skit.. sitta vid en pressjävel o dunka mm...............
Jag saknar ansvar,planering mm som jag hade innan.
Se mår min rygg inte bra av att sitta på röven vid en press..
Men vad har man att välja på !?
Ibland börjar jag nästan att lipa och vill bara gå ifrån jobbet.
Men det går ju inte heller.
Har kommit till en punkt i livet där jag måste göra något åt min situation.
Bara det att jag sätter sån press på mej själv att jag bara mår ännu sämre och ser inga utvägar.

Sen är jag/ vi på väg in i en fas i livet där vi snart är själva igen ,när alla barnen har flyttat.
Jag har ju alltid haft barn och folk omkring mej hela livet.
Så jag kan känna lite panik ibland..Hjälp- vad ska jag göra av mitt liv.
Jag har ju inga intressen direkt eller hobby..
Har ju bara varit mamma.
Vill hitta något INNAN man hamnar i "fällan"

Men det tar väl lite tid att bygga upp sej själv igen,speciellt när allt inte är ok nu heller.
Men det får väl ta sin tid.
Till min barn kan jag säga: att jag älskar er alla 3 och ni ska inte vara oroliga för mej.
Jag har en fas jag måste ta mej igenom,precis som ni har era...
Jag finns alltid här för er så länge jag lever och även sen ...
Men då ska jag håll ett öga på er.

Förresten jag ska köpa mej en hund...
Ska bara hitta rätt först , det ska vara en liten söt skit...
Nä , nu ska jag in på blocket o kolla efter hundvalpar.....

Le och var glad det är nästan fredag idag....

Tjingeling...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla på fransk bulldog=) min kompis johannes har en sån, dom är hur härliga som helst! Älskar dig/ eddie

2009-09-11 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0