Torsdag

Torsdag idag..
Höll på att röja hemma igår igen..
Men nu är det mesta färdigt på övervåningen...
Baraa resten kvar ..Phu...

Har funderat ett tag på att skaffa mej en hund.
Dels som lite sällskap men mest för att ha något att ägna min fritid åt..
Men så blir det nog inte.............Tyvärr....

Istället funderar jag på att sälj min bil och köpa mej en mc igen....
Kan ju gå med i någon mc klubb och börja köra på lite träffar kanske..
Men det blir nog inte så heller.....

Man får väl gå hemma och ha tråkigt..
För mycket annat finns det ju inte att göra i guds glömda håla man bor i...
Soffan är ju rätt go också....

Så jag ska bli en soffliggare..
Det är rätt smidigt....

Sista camping helgen nu denna helg...Trist...
Man kanske ska sluta campa också så känner man inte att det känns trist när man närmar sej slutet på säsongen ??

Men vad gör man i stället då ??
Äh..
Man måste ju ha något att längta till... eller hur..

Piss o elände och bara skit......
Tänk om det kunde hända något kul någongång..
Det var längesen...

Ja, jag vet att jag är pessimistisk just nu...
Men ibland önskar jag att allt eller åtminstone något blev som man ville någongång..

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryck upp dig det är fredag i morgon.

Men att skaffa sig en hobby är ju bra.

Kram A

2009-09-10 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0