Natten är över

Det var en ledsam natt..
Jag hade önskat att folk kommer ihåg saker utan att jag alltid måste påminna dom...
Detta + allt annat skit som är/ har varit runt omkring mej gör att jag bara mår ännu sämre.
Det skulle kanske var lika bra att inte finnas.
För jag verkar ju inte synas.
Eller finns jag egentligen ??
Jag verkar ju inte finnas någonstans.
Varken på jobbet eller hemma..
Undrar bara!!

Men en ny dag med säkert en massa ny skit att handskas med..
Önskar att detta skit år snart är slut...
Jag vill ha ett normalt liv igen !!!
En del tycker kanske jag är pessimistisk..
Men var mej en månad så får ni se hur kul jag ha det....

Älskar min gubbe trots allt, men varför kan de inte tänka själva...????

Tji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0