Frukost

Åkte hem nu på frukost rasten..
Ingen matlust..
Vill ingenting just nu..
Orkar inte med mej själv just nu..
Allt känns så hopplöst..

Vart har mitt självförtroende tagit vägen ?
Vart har hela jag tagit vägen ??
Varför kan ingenting vara enkelt?
Varför kom inte jag med blommor ??
För att jag alltid gör det annars..
För att det är alltid jag som ska komma ihåg allt...

Men sånt är väl livet...
Hoppas på en bättre dag i morgon.
Då är det iallafall fredag...
Skönt med en fredag iallafall

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket förändras under åren, barnen växer upp och flyttar. Du måste hitta nya vägar att gå och leva.

Jag hoppas att du hittar det tillsammans med u. Det är dax för er tur nu igen.Ta vara på er ni har lång tid kvar. Det är nu ni ska ha roligt.Kram A

2009-09-03 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0