Syskon nr:6

Syskon nr:6 är också en kille..

Jag skrev lite om homom i går ,det var ju han som "räddades" av nr :5.
Men nr : 6 är en mörk grabb som såg ut som en liten schimpans när han föddes.
Hans start i livet blev dramatisk.
Jag vet inte riktigt vad som hände när han föddes ,men något gick lite fel.
Han fick syre brist och var alldeles blå.
Men han klarade av det ganska så bra.
Enda menen han fick av det var väl att han fick lite nersatt hörsel.

Så man kunde höra hemma när han satt och tittade på tv eller spelade sk teve spel.
Han o hans storebror hade varit i skogen och lekt en gång.

Tydligen hade dom sprungit på någon onykter person där i skogen .

För han kom hem o skrek att det var en knullegubbe  i skogen .(får man skriva så i bloggen ?)

Annars ursäkta språket.
Innan vi fattade att han menade fylle gubbe....
Vi trodde ju först att dom hade blivit antastade.

Han brukade charma brudarna på disco med att dansa break dans han också.
Han lyssnade även på smurf hits kommer jag ihåg.
Ni vet saft saft hallonsaft...
Idag är han sambo har 2 kottar en tjej och en kille.
Tror han är tillfreds med allt..

Jag ska skriva om nr: 7 nästa gång.
Det är en tjej som är 10 år yngre än mej.

Tjingeling........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0