Mode..

På min blogg tänker jag aldrig skriva om mode,smink snygga kläder osv..
Det är så många andra som skriver om sånt.
Jag är inte heller speciellt mode intresserad utan har på mej sånt jag gillar..
Jag skulle nog mera säga till folk att:
Våga ha din egen stil.
Våga vara dej själv.
Våga visa vem du är.

Det är så många som går omkring med en fasad som är tillgjord och fejkad.
Idag finns det ju så mycket som är fejk..
Kan man inte vara 20 utan botox,silikon och restylan ??
Kan man inte få ha sina "kråkor"runt ögonen utan att det skulle vara "onaturligt "??

Jag skiter fullständigt i om jag är trendig eller inte.
Jag vill var mej själv och skiter i vad folk tycker..
Jag lever inte för andra utan för mej och min familj..

Sen visst,,
dom får stå ut men en crazy fru och en halvgalen mamma.
Men jag vet att dom älskar mej för den jag är.
det är ju sån jag är.
Har min egen väg att gå utan några krav på att behöva vara perfekt..
I kistan ser vi likadana ut sen ändå, för vi har ju alla samma väg att gå.....
Där blir vi avklädda ända in på benen...
HO HO HO...Skrämmande men sant..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0