Melodifestival

Kollade in deltävling 2 igår..



Det var väl inget speciellt tyckte jag.
Men Lilli o Sussi gjorde bättre ifrån sig än vad jag trodde..
Jag är ju stor fan av 80 talet så jag väntade med spänning på dom.
Bra jobbat tanter..
Ami D. står någonstans emellan barn och vuxen just nu..
Hon behöver hitta "sin" grej om hon inte ska fastna i "barnfacket".
Marcolio ??
Det var ju bara en parodi..
H.e.a.t   var helt ok ..Kul att sse lite yngre hårdrockare..
De ska väl för övrigt vara med i sweden rock om jag inte minns fel...
Måns kom ju direkt till finalen ,men det var väl väntat..
Det var inte lika upphissat denna gången.
Petra Mede var inte lika "hysterisk"
Men jag tycker det är konstigt att man ska behöva betala för att ringa in och rösta..
Det borde ingå i tv licensen..

Tjingeling.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0