Mat tips i framtiden.

Kanske är detta inget tips att ta upp nu egentligen såhär i slutet av månaden..

Men Jag kan bara säga att prova att göra eran egen plankstek..
det är as gott och mycket billigare än om man äter planka ute.
Det som är dyrast är ju inköpet av plankorna.
Men sen har man ju dom hemma.
Man kan ju välja helt själv  vad man vill ha på fisk eller kött mm.

Idag ska det bli potatisgratäng ,bacon inlindad fläskfile en god sås samt champinjoner och grönsaker till.
Sen i kväll får det bli lite onyttigt  som cola ostbågar och kex choklad..
Imorgon funderar jag på att ha fyllda paprikor till middag..
Det är ju också svingott....
Näe nu ska man ta sej en liten promenad..
Ha en trevlig kväll allihopa..
Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Anette

Fyllda paprikor är ju SÅ jäkla gott!!

Vad brukar du ha i dom?

2009-02-21 @ 20:48:17
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har köttfärs blandat med bacon och en bit fetaost i.

Man kan ha ris i också,men jag tycker att det blir som myrägg..

Mycket godare utan ris i.

2009-02-22 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0