Lever jag eller ??

Det var jäkligt längesedan jag skrev i min blogg.
Men man har inte mått så bra och inte haft någon insperation till att skriva.
Men nu jäklar ska jag ta tag i mitt liv igen.
Jag blev ju som sagt  vad uppsagd...
Jag har aldrig varit arbetslös i hela mitt liv.
Idag är det halvtid ..
Alltså om 12 veckor ska jag sluta på mitt jobb...
 månaders uppsägnings tid fick jag.
Det är likamed 6 månaders totyr...
Att man kan må så dåligt av att bli av med sitt jobb..
Men det är väl egentligen inte så konstigt..
Däri ligger ju ens hela trygghet..
Man har ju hus, barn lån mm att tänka på som måste rulla på.
Är det någon därute som liksom jag är på väg att förlora jobbet så hör gärna av dej så kan vi byta  tankar och kanske råda varandra.
Tjingeling..( svärmors hund Sigge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0