Fredag..

Fredag och jag är helt slut...
Har varit en skitjobbig dag på jobbet..
Stress och jäkt..
Fick en önskelåt spelad på radio jönköping idag.
Ac/dc..
Ni kan lyssna på radio jönköping P4 strax efter kl.12.30
Så får ni höra hur man låter också..
Alltid kul att få sin önskan igenom...
Men jag pratade med en telefonsvarare (som jag hatar)
Men nu ska jag bara softa o somna i soffan med en go coffe royal..mums..
I morgon är det melodifestival..
Troligtvis går Bwo och EMD direkt till final och antingen Molly eller Mikael Rickfors till andra chansen.
Jag har inte hört låtarna ännu,så det är bara en ren gissning..
Ska bli kul o se om man ha rätt..
Tjingelin ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0