Blev utmanad av min dotter..

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.
(Du ska alltså skriva vad du tycker om det jag radat upp på min lista, sen skriva en egen)


T0ka's big no-no lista
:

1.) Inlagd sill av alla slag = älskar jag mums..
2.) Bruna bönor = Gillar bara såsen,ryser av bönor
3.) Kaviar jättegott på ägg mm
4.) Fiskpinnar = Ok om man steker dom i smör.
5.) Pölsa = jättegott men längesen jag åt..

Här är min egen lista:

1: Sniglar i vitlök
2: Rökt ål
3: ärtsoppa
4: älgkött
5: blodpudding

Har inte så många blogg adresser men jag utmanar Eddie    
enkass.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Anette

USCH FY OCH BLÄ!

Pölsa är ju vidrigt..

Massa inälvor o skit..

2009-02-18 @ 21:06:29
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Anette

Jaaa jag vet va korv innehåller ;)

2009-02-18 @ 22:53:48
URL: http://min.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0