Ögonoperation

Idag var jag inne och opererade mitt vänster öga.
Jag hade 2 knölar i det som har varit väldigt irriterande.
Först fick jag några droppar i ögat ,sen 3 bedövningssprutor...
AJJJJJJJJJJJ....
Dom gjorde svin ont.
Sen satte dom på något som dom bände upp ögonlocken med,
Spännde rätt bra faktiskt..
Sen skar dom upp knölarna och skrapade ut det som fanns däri.
Den första gick ganska bra,
Men den andra gjorde faktiskt ont trots bedövning...
Sved som f-n.
Det är skönt det är över.
Har ganska ont nu efteråt.
Men det syns inte så mkt.
Är inte så svullen som jag trodde jag skulle bli.
Har ett litet blåmärke i yttre ögon vrån.
Men ska inte säga för mycket..
Vet inte hur jag ser ut i morgon när jag vaknar...
Ska ta ögonsalva 2 ggr/dag i 6 dagar nu..
Sen hoppas jag att allt är ok..

Nu är det iallafall fredag !!!

Tjingeling.....

Kommentarer
Postat av: anette

OJ!! De har du inte sagt nått om?!

Hoppas de blir bra mamma!!

2009-08-21 @ 17:20:06
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaså du fick operera bort dom.

Trodde ju det var vaglar typ som skulle försvinna.

jaja är det inte det ena så är det det andra.

Här har det hänt rätt mycket såman är sket slut..hörs...kram

2009-08-23 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0