Eddie flyttar hemifrån

För en stund sen flyttade min son Eddie hemifrån..
Han är 18 år och ska studera på högskolan i Halmstad 3 år nu.
Tänk vad tiden går fort.
Nyss var han såhär liten...

Jag hoppas att han kommer att trivas i Halmstad.
Vi kommer att sakna honom här hemma.
Men är väldigt stolt som mamma att jag lyckas få "iväg"honom i livet.
Önskar honom all lycka !
Hoppas även att hans tjej Ebba kommer att förlika sej med situationen och att dom
orkar vänta på varandra.
För dom passar verkligen ihop.
Eddie jag älskar dej ,var rädd om dej !
Pussar från mamma.
Nu har du ju blivit såhär najsig...

Tjingeling....

Kommentarer
Postat av: anette

Haha fin bild på Eddie =)

2009-08-20 @ 13:04:42
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara att inse du blir bara äldre och äldre.

kram Annica S.

2009-08-20 @ 20:20:03
Postat av: Anonym

Det har jag insett för längesen...

Men fördelen med att bli äldre är ju att ungarna hänger med.

det är såååååååå skönt att ha kommit ur småbarns tiden..

Ni kommer att få se...

Diddi

2009-08-21 @ 06:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0