Sista syskonet...

Det är en grabb som tyvärr bor jättelångt ifrån mej !
Han är en kille som har en go humor och är ödmjuk.
Han lever ensam (vad jag vet just nu )
Jag brukkade alltid sjunga trollmor för honom när han skulle sova.

Jag tror att han uppskattade det och hoppas att han inte har fått några men av det !

Jag brukade klä ut honom lite ibland!

En gång blev han ett troll och en annan så fick han bli en tjej.

Han var så gullig !!
Han brukade alltid fråga efter mamma varje kväll.
Jag svarade alltid samma sak:
Hon kommer inte hem mer.
En kväll när jag nattade honom så sa han :
Diddi..mamma kommer inte hem mer.
Då höll jag på att börja lipa för då visste jag att han hade fattat....
Det var alla syskon att skriva om.
Nästa gång ska jag skriva om min hemska skolgång och vad den tiden har förstört mitt liv.
Tjingeling !!!


Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren? =)

2009-04-08 @ 13:12:13
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Anette/Toka

Du är utmanad i min blogg mamma! =)

2009-04-10 @ 07:26:19
URL: http://min.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0