Beslut är bra, men handling är bättre !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaha kära vänner...

Jag är uppvuxen i en stor familj..
Har 8 syskon varav jag är nr:2 i högen...
Jag har en stora syrra, 4små systrar samt 3 småbröder...
Det heter nog "små " för att vi är ifrån småland tror jag...
Men skit samma de ur goa för det..
Idag är vi alla i åldrarna 28 -42.
Kan börja berätta lite om stora syrran..
Min stora syrra var en favorit ibland killarna..
Långt ljust hår ner till rumpan o stora tuttar.
Tlll skillnad från en annan som var spinkig,fräknig,brunett och som en planka...
Men jag var Aldrig avundsjuk på henne..
Hon var ju alltid olycligt kär...
Hon käkade jämt choklad och fick finnar.. hihihi..
En gång fick hon choklad med mask i....
Det tyckte jag var skit kul...
Jag kom på henne och hennes kompisar när dom tjuvrökte bakom gympasalen...
Bara för att jag inte skulle säga något så fick jag röka också..
Det var äckligt..
Men, jag var ju lika tuff som dom ju !!
Det var en tid som syrran var elak och jag fick aldrig vara med..
Men en vacker dag kom hon på vilken kompis hon egentligen hade i sin lilla syrra..(mej)
Vi började umgås och hade jättekul ihop..
Så har vi det fortfarande....
Älskade storasyster....du betyder mycket för mej..

Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0